۸ مزیت VoIP برای کسب و کار شما

برخلاف تلفن های سنتی، VoIP مبتنی بر اینترنت است و از طریق یک پلتفرم مبتنی بر ابر، یک شبکه تلفن قابل اعتماد برای کسب و کارها فراهم می کند. طبق تحقیقات انجام شده، حدود ۷۹ درصد کسب و کارها حداقل در یکی از دفاتر خود از VoIP استفاده می کنند. تعداد زیادی از کسب و کارها به دلیل قابلیت های خارق العاده و بهره وری که VoIP به شرکت ها ارائه می دهد، به آن روی آورده اند.

در اینجا برخی از راه هایی که سیستم های VoIP می توانند بهره وری محیط کار را تأمین کنند آورده شده است.

 

هرگز تماسی را از دست نخواهید داد

با پاسخ دادن به تماس های تلفنی از دست رفته، زمان زیادی از دست می رود. سیستم های VoIP می توانند شما را در دسترس مشتریان و همکارانتان قرار دهند، بنابراین زمان صرف شده برای گوش دادن و پاسخ به پیام های صوتی را کاهش می دهد. VoIP گزینه های پیشرفته انتقال تماس را ارائه می دهد که به شما این امکان را می دهد تا تمام دستگاه های شخصی خود را به شبکه شرکت خود متصل کنید و تماس تلفنی به طور خودکار به دستگاه های شخصی منتقل شود.

 

شما زمان کمتری را در سفر خواهید بود.

بسیاری از کسب و کارها به جلسات مکرر متکی هستند، اما این امر می تواند برای کارمندان محدودیت زمانی ایجاد کند. شبکه های VoIP در تمام دستگاه ها مجهز به چت و گفت و گوی ویدئویی هستند، بنابراین کارمندان می توانند بدون توجه به مکان فیزیکی خود، به جلسات شرکت ها ملحق شوند.

 

به همه پیام ها در یک مکان واحد دسترسی پیدا کنید.

بیشتر بازرگانان چندین شرکت دارند و به طور منظم در سفرهای کاری هستند. این امر می تواند هنگام دسترسی به نامه های صوتی در یکی از دفاتر شرکت بدون نزدیک بودن فیزیکی به آن، یک چالش ایجاد کند. VoIP این مشکل را برطرف می کند و به شما این امکان را می دهد که از طریق تلفن همراه و لپ تاپ خود به پیام های صوتی تلفن دفتر خود دسترسی پیدا کنید.

 

VoIP همکاری را بهبود می بخشد.

کارایی یک مدل کسب و کار تا حد زیادی به توانایی همکاری و تعامل همکاران بستگی دارد. هرچه افراد را به داشتن همکاری بیشتر تشویق کنید، کیفیت کار بالاتر و سطح بالاتری از کارایی را اعضای تیم شما به دست خواهند آورد. یک سیستم VoIP با ارائه یک پلتفرم مبتنی بر ابر که امکان برقراری ارتباط نامحدود بین همکاران را فراهم می کند، از این اهداف پشتیبانی می کند.

8 مزیت VoIP برای کسب و کار شما

VoIP میزان حفظ مشتری را بهبود می بخشد.

ایجاد وفاداری به برند یک مؤلفه اساسی در ایجاد یک مدل تجاری سودآور است. مشتریان خواهان تجربه مثبت مشتری هستند و خدمات مشتری می تواند کمک زیادی به تقویت بازاریابی دهان به دهان کند. به طور متوسط، یک شخص از تجربه خدمات عالی مشتری خود به ۸ نفر می گوید، هر زمان با مشتری ارتباط برقرار می کنید فرصت های بازاریابی رایگان برای شما فراهم می شود. VoIP خدمات مشتری را بیش از گذشته آسان و مؤثر کرده است. با گزینه های پیشرفته انتقال تماس، مشتریان شما می توانند به سرعت به یکی از اپراتورهایی که در در دسترس است متصل شوند. VoIP همچنین به یک سیستم اپراتور خودکار مجهز است، که می تواند خدمات مشتری را بهبود بخشد و نیاز به پذیرشگر و مسئول پذیرش را از بین ببرد.

 

VoIP نرخ حفظ کارکنان را بهبود می بخشد.

مطالعات نشان می دهد که کارکنان در صورت احساس اشتیاق و ارتباط با کاری که انجام می دهند، در حالی که احساس می کنند برای شرکت مهم هستند، احتمال ماندن آن ها در شرکت بیشتر می شود. استفاده از نرم افزارهای قدیمی یک روش مطمئن برای از بین بردن بهترین استعدادهای شما است. VoIP آخرین فناوری ارتباطات از راه دور را فراهم می کند. این می تواند کار کارمندان شما را آسان تر و کارآمدتر کند، در حالی که آن ها را قادر می سازد احساس تعامل بیشتری با شرکت داشته باشند. به نوبه خود، شما قادر خواهید بود کارمندان خود را حفظ کنید، بنابراین کارایی و عملکرد شرکت خود را افزایش می دهید.

 

VoIP بسیار مقیاس پذیر است.

اگر شرکت شما به سرعت در حال رشد باشد، پس شما به یک شبکه تلفنی نیاز دارید که بتواند همراه با شرکت شما توسعه یابد. تلفن های سنتی برای این امر بسیار زمانبر و پرهزینه هستند و به سخت افزار و نرم افزار گسترده ای نیاز دارد. VoIP مقیاس پذیری را آسان و کارآمد می کند، در حالی که هزینه مقیاس پذیری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

 

مدیریت VoIP ارزان تر است.

مدیریت پلتفرم ارتباطی تان در فضای ابری هزینه مالکیت را به شدت کاهش می دهد، به شما این امکان را می دهد که هزینه ها را کاهش داده و بودجه های تجاری را به امور اداری که واقعاً مهم هستند اختصاص دهید. به خاطر داشته باشید  ارائه دهنده تلفن ویپ مورد نظر شما باید فناوری لازم و پشتیبانی لجستیک را ارائه دهد.

 

صنعت VoIP به سرعت در حال رشد است، زیرا کسب و کارهای بیشتری به دنبال راهی هستند که بتواند به رشد و شکوفایی کسب و کار آن ها کمک کند. مدیریت شبکه VoIP ارزان تر است در حالی که انعطاف پذیری، بهره وری و عملکرد و کارایی بیشتری برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد. برای کسب و کارهایی که به سرعت در حال رشد هستند، VoIP یک مدل مقیاس پذیری کارآمد ارائه می دهد که می تواند برای برطرف کردن نیازهای شما به سرعت توسعه یابد تا نیازهای روزافزون کسب و کار شما را برآورده کند.

 

اگر می خواهید در آینده نزدیک سیستم تلفن خود را به VoIP ارتقا دهید، همین امروز با ما تماس بگیرید. ما می توانیم به تمام سؤالات شما پاسخ دهیم و به شما کمک کنیم تا مشخص کنید کدام سیستم تلفن برای نیازهای شغلی شما بهترین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × دو =