ماه: دی ۱۳۹۹

دی ۲۹, ۱۳۹۹

چرا به نرم افزار Help Desk نیاز دارید

صرف نظر از اندازه شرکت تان، باید بدانید که برای افزایش اعتماد مشتری به شرکت و برند خود باید بتوانید به شکایات رسیدگی کنید و

دی ۲۱, ۱۳۹۹

امنیت سایبری برای کسب و کارهای کوچک

اگر فکر می کنید کسب و کارتان در معرض خطر حملات سایبری قرار ندارد زیرا آن قدر بزرگ نیست که بخواهد مورد توجه مجرمان سایبری

دی ۱۷, ۱۳۹۹

چرا شرکت های حقوقی به دریافت پشتیبانی فناوری اطلاعات نیاز دارند

اکنون بیش از هر زمان دیگری فناوری اطلاعات برای شرکت های حقوقی حائز اهمیت است. وکلا در حرفه وکالت فعالیت می کنند و اغلب متوجه

دی ۱۴, ۱۳۹۹

مزایای VoIP برای کسب و کارها

صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP) که به تلفن اینترنتی نیز معروف است، به صاحبان کسب و کارها این امکان را می دهد تا از طریق

دی ۱۰, ۱۳۹۹

جدی ترین تهدیدهای امنیتی جاسوس افزار ها

شما به عنوان یک مشاور، به اطلاعات حساس مشتری، از جمله امور مالی، اطلاعات اختصاصی و اسرار تجاری دسترسی دارید. ممکن است این داده ها

دی ۰۹, ۱۳۹۹

سرقت اطلاعات توسط حملات باج افزاری در حال رشد است

متأسفانه، با وجود اینکه حتی متخصصین امنیت سایبری ادعا می کنند که سرقت اطلاعات با استفاده از حملات باج افزاری در حال افزایس است، بسیاری

دی ۰۶, ۱۳۹۹

اهمیت تهیه نسخه پشتیبان و پشتیبان گیری از داده ها

برای ما پشتیبان گیری از اطلاعات اصطلاحی کاملاً شناخته شده است، اما افراد زیادی هستند که به طور منظم از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان

دی ۰۲, ۱۳۹۹

۵ مزیت VoIP برای کسب و کارها

یکی از بخش های اساسی و مهم هر کسب و کاری سیستم تلفن است. قبلاً تنها یک راه برای داشتن سیستم تلفن در دفتر شما