چرا به نرم افزار Help Desk نیاز دارید
صرف نظر از اندازه شرکت تان، باید بدانید که برای افزایش اعتماد مشتری به شرکت و برند خود باید بتوانید به شکایات رسیدگی کنید و
صرف نظر از اندازه شرکت تان، باید بدانید که برای افزایش اعتماد مشتری به شرکت و برند خود باید بتوانید به شکایات رسیدگی کنید و
اگر فکر می کنید کسب و کارتان در معرض خطر حملات سایبری قرار ندارد زیرا آن قدر بزرگ نیست که بخواهد مورد توجه مجرمان سایبری
اکنون بیش از هر زمان دیگری فناوری اطلاعات برای شرکت های حقوقی حائز اهمیت است. وکلا در حرفه وکالت فعالیت می کنند و اغلب متوجه
صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP) که به تلفن اینترنتی نیز معروف است، به صاحبان کسب و کارها این امکان را می دهد تا از طریق
شما به عنوان یک مشاور، به اطلاعات حساس مشتری، از جمله امور مالی، اطلاعات اختصاصی و اسرار تجاری دسترسی دارید. ممکن است این داده ها
متأسفانه، با وجود اینکه حتی متخصصین امنیت سایبری ادعا می کنند که سرقت اطلاعات با استفاده از حملات باج افزاری در حال افزایس است، بسیاری
برای ما پشتیبان گیری از اطلاعات اصطلاحی کاملاً شناخته شده است، اما افراد زیادی هستند که به طور منظم از اطلاعات مهم خود نسخه پشتیبان
یکی از بخش های اساسی و مهم هر کسب و کاری سیستم تلفن است. قبلاً تنها یک راه برای داشتن سیستم تلفن در دفتر شما