ماه: مرداد ۱۳۹۹

مرداد ۲۹, ۱۳۹۹

helpdesk و ۵ مزیت آن رای کسب و کار

اداره یک دفتر شلوغ می تواند کمی طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر کسب و کار در حال توسعه باشد. در حالی که دیدن اینکه

مرداد ۲۷, ۱۳۹۹

۵ راه برای محافظت از داده ها

اگر یک فریلنسر یا کارآفرین تمام وقت باشید، کار سخت و تلاش های شما، یعنی تمام فایل ها و داده هایی که برای مشتری و

مرداد ۲۵, ۱۳۹۹

مزایای VoIP برای کسب و کارها

صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP) نوعی فناوری است که به کاربران خود اجازه می دهد به جای سیستم تلفن معمولی یا آنالوگ، با استفاده از

مرداد ۲۲, ۱۳۹۹

مزایای طراحی عالی زیرساخت های شبکه برای کسب و کار شما

به عنوان صاحب یک کسب و کار، سودآوری ممکن است یکی از مواردی باشد که مدام ذهن شما را به خود مشغول می کند. سؤال

مرداد ۲۱, ۱۳۹۹

هکر ها به دنبال چه اطلاعاتی هستند

این روزها، تقریباً هر شرکتی از کامپیوترها برای مدیریت حداقل بخشی از عملیات تجاری خود استفاده می کند. حتی کسب و کارهای کوچک قدیمی نیز

مرداد ۲۰, ۱۳۹۹

پشتیبان گیری و زمان بندی آن

بهترین راه برای اطمینان از اینکه بکاپ ها به صورت مداوم و به موقع انجام شوند، ایجاد یک زمان بندی برای پشتیبان گیری است. هنگام

مرداد ۱۵, ۱۳۹۹

اهمیت helpdesk برای کسب و کار شما

Helpdesk به نمایندگان خدمات مشتری شما کمک می کند تا تجربه مشتری خود را بهبود بخشند، و به دنبال آن، رضایت مشتری را افزایش دهند.

مرداد ۱۳, ۱۳۹۹

تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات در کسب و کار

اگر کامپیوتر شما خراب شود چه اتفاقی برای کسب و کار شما خواهد افتاد؟ اگر در حادثه یا فاجعه ای طبیعی نابود شود چه؟ کامپیوتر

مرداد ۱۱, ۱۳۹۹

۶ گام برای انتخاب و ثبت دامین ( دامنه)

بخشی از فرآیند راه اندازی یک کسب و کار، باید شامل جستجوی نام دامین در موتور های جستجو باشد. در حالی که ممکن است هر

مرداد ۰۷, ۱۳۹۹

تأمین امنیت کسب و کارها

به سوابق، اسناد حقوقی، داده های بازاریابی، پول نقد و افرادی که در کسب و کار شما هستند فکر کنید. آیا تمام تلاش خود را