helpdesk و ۵ مزیت آن رای کسب و کار
اداره یک دفتر شلوغ می تواند کمی طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر کسب و کار در حال توسعه باشد. در حالی که دیدن اینکه
اداره یک دفتر شلوغ می تواند کمی طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر کسب و کار در حال توسعه باشد. در حالی که دیدن اینکه
اگر یک فریلنسر یا کارآفرین تمام وقت باشید، کار سخت و تلاش های شما، یعنی تمام فایل ها و داده هایی که برای مشتری و
صدا روی پروتکل اینترنت (VoIP) نوعی فناوری است که به کاربران خود اجازه می دهد به جای سیستم تلفن معمولی یا آنالوگ، با استفاده از
به عنوان صاحب یک کسب و کار، سودآوری ممکن است یکی از مواردی باشد که مدام ذهن شما را به خود مشغول می کند. سؤال
این روزها، تقریباً هر شرکتی از کامپیوترها برای مدیریت حداقل بخشی از عملیات تجاری خود استفاده می کند. حتی کسب و کارهای کوچک قدیمی نیز
بهترین راه برای اطمینان از اینکه بکاپ ها به صورت مداوم و به موقع انجام شوند، ایجاد یک زمان بندی برای پشتیبان گیری است. هنگام
Helpdesk به نمایندگان خدمات مشتری شما کمک می کند تا تجربه مشتری خود را بهبود بخشند، و به دنبال آن، رضایت مشتری را افزایش دهند.
اگر کامپیوتر شما خراب شود چه اتفاقی برای کسب و کار شما خواهد افتاد؟ اگر در حادثه یا فاجعه ای طبیعی نابود شود چه؟ کامپیوتر
بخشی از فرآیند راه اندازی یک کسب و کار، باید شامل جستجوی نام دامین در موتور های جستجو باشد. در حالی که ممکن است هر
به سوابق، اسناد حقوقی، داده های بازاریابی، پول نقد و افرادی که در کسب و کار شما هستند فکر کنید. آیا تمام تلاش خود را