خدمات پشتیبانی IT در شرکت های حسابداری

همه چیز از سال ۱۹۸۳ شروع شد. شرکت های حسابداری شروع به درخواست کمک از خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات و سایر خدمات مشاوره ای کردند. بهره مندی از خدمات پشتیبانی IT لازم بود تا کارمندان بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند و سازمان ناکارآمدی فزاینده ای را تجربه کند.

منتظر ماندن ساعت های طولانی برای بارگیری و لود شدن ویندوز کامپیوتر یا به روزرسانی ها. خراب شدن کامپیوتر هنگام کار می تواند بسیار ناراحت کننده باشد زیرا مانع انجام ادامه کار می شود. مشتریان نمی توانند منتظر رفع مشکلات فنی باشند بنابراین یافتن یک راه حل سریع بسیار مهم است.

 آیا شما یک حسابدار هستید و می خواهید بدانید که خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات چگونه می تواند راه حلی برای مشکلات شما باشد؟ با ما همراه باشید تا ۴ مزیت بهره مندی از خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات را بررسی کنیم:

 

صرفه جویی در وقت و منابع

تمام کسب و کارها برای بهبود عملکرد شرکت به فناوری نیاز دارند. خصوص در مورد شرکت های حسابداری، بهره مندی از خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات نقشی اساسی دارد. شما می توانید یک بخش IT داخلی ایجاد کنید یا می توانید از کمک شخص ثالث استفاده کنید. درخواست کمک و همکاری با کسانی که خدمات پشتیبانی IT برای شرکت های حسابداری را ارائه می کنند می تواند مشکلات شما را برطرف کند.

بسیاری از افراد فکر می کنند که به دپارتمان فناوری اطلاعات نیازی ندارند و می توانند بدون آن کارهای خود را انجام دهند و مسائل و مشکلات را خودشان حل کنند. همچنین باور دارند که این امر به آن ها کمک می کند تا پول بیشتری پس انداز کنند. با این حال، وقتی همه چیز نادیده گرفته می شود، احتمال ادامه مشکل و بدتر شدن آن وجود دارد.

بنابراین تعیین بودجه برای فراهم نمودن خدمات پشتیبانی IT برای شرکت های حسابداری به منظور حمایت از نوآوری های کارآمد و و آسان نمودن کارها وعملکردها بسیار مهم است.

 

ایجاد بهترین زیرساخت ها برای کارمندان با خدمات پشتیبانی IT

این زیرساخت IT است که توانایی های یک شرکت را تعریف می کند. فناوری اطلاعات کارها را برای شرکت های حسابداری آسان کرده است و به آن ها در توسعه و استفاده از سیستم های کامپیوتری جهت پیگیری و ثبت معاملات مالی کمک می کند. کارمندانی که از دفترهای کاغذی، صفحات گسترده دستی و صورت های مالی دست نویس استفاده می کردند، اکنون به سیستم های کامپیوتری روی آورده اند. این تغییر به آن ها کمک می کند تا به سرعت معاملات فردی را در قالب گزارش های مالی ارائه دهند.

 تعداد زیادی از سیستم های حسابداری مشهور را می توان متناسب با نیازهای خاص شرکت ها تنظیم کرد. بنابراین، کمک به شرکت ها برای ایجاد سریع گزارش های فردی و تصمیم گیری را آسان کرده است. بهره مندی از خدمات پشتیبانی IT شرکت های حسابداری می تواند به شما کمک کند بهترین زیرساخت را برای کارمندان خود ایجاد کنید.

چرا شرکت های حسابداری به خدمات پشتیبانی IT نیاز دارند

 دسترسی آسان به نرم افزار حسابداری مربوطه برای افزایش کارایی

از آنجایی که همه چیز به صورت خودکار درآمده است، زمانبندی مؤثر اطلاعات حسابداری توسط سیستم های حسابداری بهبود یافته است. اکنون تهیه گزارشات و تجزیه و تحلیل مؤثرتر داده ها برای حسابداران آسان تر شده است زیرا می توانند اطلاعات مالی مفیدی را بدست آورند. این، به نوبه خود، به عملکرد بهتر کمک می کند.

این گزارش های تحلیلی، روند صورت جریان وجوه نقد، درک جزئیات سود و زیان دپارتمان ها و به روز نگه داشتن گزارش های سهم بازار را بهبود بخشیده است.

 

مشاوره حقوقی با خدمات پشتیبانی IT

حسابداران اغلب به مشاوره حقوقی متخصصان نیاز دارند. شرکت های حسابداری نه تنها به مشاوره حقوقی بلکه به حمایت و ایمن سازی حقوقی نیز نیاز دارند. خدمات حقوقی شما را از پایین آمدن سلامت مالی نجات داده و از کلیه جنبه های حقوقی کسب و کار محافظت می کند. با این کار از اختلاف نظر بین مشتری و سازمان جلوگیری می شود و همه چیز به روشی سیستماتیک تر انجام می شود. مشاوره حقوقی همچنین به مدیریت مالیات و اجرای آن کمک می کند.

شرکت های فناوری اطلاعات و خدمات پشتیبانی IT از داده های ذخیره شده بصورت آنلاین محافظت می کنند. این حریم خصوصی تأمین می شود و در صورت بروز تهدید برای پرونده های حقوقی از داده ها محافظت می کند. این امر مستلزم آن است که داده ها را به طور کارآمد ذخیره و مدیریت کنند.

 

نتیجه

فناوری خدمات پشتیبانی IT نقش مهمی در شرکت های حسابداری دارد و می توانیم بگوییم کلیه وظایف شرکت به پشتیبانی فناوری اطلاعات بستگی دارد. همه کارها از جمله، تهیه پیش نویس ایمیل ها، اشتراک فایل ها، برقراری ارتباط و نگهداری سوابق مشتری به فناوری بستگی دارد. سایر وظایف مانند مکالمه با مشتریان، ارائه اظهارنامه مالیاتی و ثبت اطلاعات مالی نیز در این لیست طولانی از عملکردها گنجانده شده است.

 

دقت یکی از مهمترین مواردی است که باید در خدمات پشتیبانی IT به خاطر بسپارید. این سیستم با اجازه دسترسی به حسابداران محدودی که باید به آن دسترسی داشته باشند، به این امر کمک می کند. تنها سرپرستان واجد شرایط و باتجربه می توانند داده های مالی را بررسی و اصلاح کنند. سیستم های حسابداری کامپیوتری به حسابداران کمک می کنند تا مقادیر قابل توجه از داده ها را در اسرع وقت پردازش کنند. دوره های پردازش و بارگیری سریعتر انجام می شود که این امر به شرکت ها کمک می کند تا هزینه های خود را کنترل و کاهش دهند و در نتیجه کارایی شرکت را افزایش دهند.

 

منبع:

www.preemo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *